Autodesk

autodesk maya render example

Socrates AV: Jouw Vertrouwde Partner voor Autodesk Media & Entertainment sinds 1992

Al meer dan drie decennia is Socrates AV een trotse partner van Autodesk Media and Entertainment. Sinds 1992 leveren wij hoogwaardige oplossingen voor de media- en entertainmentsector, waarbij we ons altijd hebben gericht op innovatie en klanttevredenheid. Als enige overgebleven silver dealer van Autodesk zijn we jouw betrouwbare adviseur voor de volledige suite van Autodesk-producten.Equip your animation studio

Autodesk biedt diverse krachtige softwarepakketten die essentieel zijn voor professionals in de post-productie, animatie, visuele effecten en 3D-modellering. Denk hierbij aan populaire tools zoals Maya en 3ds Max voor animatie en modellering, Flame voor geavanceerde VFX en afwerking, en ShotGrid voor productiebeheer. Deze oplossingen zijn onmisbaar voor bedrijven die werken aan complexe mediaprojecten, van films tot games en reclame.

Bij Socrates AV gaan we verder dan alleen de verkoop van software. Met onze jarenlange ervaring en technische expertise, bieden we uitgebreide ondersteuning, installatie en advies op maat. Of het nu gaat om het optimaliseren van workflows, integratie van nieuwe software in bestaande systemen, of het trainen van jouw team, wij staan voor je klaar.

Productportfolio

Autodesk Media & Entertainment biedt een veelzijdige reeks producten, elk ontworpen om te voldoen aan de unieke eisen van creatieve professionals in film, televisie, games en meer.

Maya

Maya is een toonaangevend 3D-modellerings- en animatieprogramma dat wereldwijd wordt gebruikt door artiesten en ontwikkelaars in de entertainmentindustrie. Het biedt uitgebreide tools voor het maken van complexe animaties, personages, en visuele effecten. Maya’s krachtige mogelijkheden maken het een essentiële tool voor film, televisie en gameontwikkeling, waar creativiteit en techniek elkaar ontmoeten.

3ds Max

Voor wie op zoek is naar geavanceerde 3D-modellering en rendering, biedt 3ds Max een alles-in-één oplossing. Het wordt veel gebruikt door gameontwikkelaars, maar ook door architecten en filmmakers. De mogelijkheid om realistische omgevingen te ontwerpen en verbluffende visuele effecten te creëren, maakt 3ds Max een favoriet onder professionele ontwerpers en visualisatie-experts.

Flame

Flame is een geavanceerde tool voor visuele effecten, kleurcorrectie en 3D-compositing, speciaal ontwikkeld voor high-end post-productie. Film- en televisiemakers gebruiken Flame om hun producties naar het hoogste niveau te tillen. Met zijn uitgebreide functieset voor VFX en finishing is het een cruciaal hulpmiddel voor de afwerking van professionele mediaprojecten.

Autodesk ShotGrid

Voorheen bekend als Shotgun, is ShotGrid een krachtig productiebeheersysteem dat teams in staat stelt om hun workflow te optimaliseren. Dit cloudgebaseerde platform maakt het eenvoudig om projectplanningen te beheren, voortgang te volgen en teams in real time te laten samenwerken. ShotGrid is vooral populair bij filmstudio’s, animatiebedrijven en VFX-huizen die complexe producties moeten coördineren.

Autodesk Arnold

Arnold is een geavanceerde ray-tracing render engine die perfect is geïntegreerd met zowel Maya als 3ds Max. Zijn kracht ligt in het creëren van realistische belichting en schaduw, wat onmisbaar is in de visuele effecten en animatie-industrie. Arnold biedt een ongeëvenaarde kwaliteit voor de rendering van gedetailleerde en fotorealistische beelden.

MotionBuilder

MotionBuilder is een animatiesoftware die zich richt op motion capture en het snel animeren van realistische personages. Het wordt veel gebruikt in zowel gameontwikkeling als filmproductie, waar de vraag naar levensechte bewegingen en actie groeit. MotionBuilder stelt kunstenaars in staat om snel en efficiënt geanimeerde personages tot leven te brengen.

Mudbox

Voor kunstenaars die zich willen richten op gedetailleerde beeldhouw- en textureringstaken, biedt Mudbox een digitale omgeving waar creativiteit centraal staat. Het programma is vooral handig voor het creëren van organische vormen en texturen, en het biedt tools die realistische resultaten garanderen in zowel conceptontwikkeling als eindproducties.

ReCap Pro

ReCap Pro is ontworpen voor het vastleggen en verwerken van realiteitsgegevens, waardoor gebruikers 3D-modellen kunnen maken van echte objecten. Deze tool is populair in de VFX-industrie en wordt ook veel gebruikt voor archivering en simulatieprojecten. Met ReCap Pro kunnen gebruikers nauwkeurige, digitale representaties van de werkelijkheid vastleggen, wat nieuwe mogelijkheden opent voor visualisatie en ontwerp.

Autodesk Media & Entertainment biedt met deze producten een complete oplossing voor elk aspect van het creatieve proces, van ontwerp en animatie tot de eindafwerking en productiebeheer.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten